Retur - Veracasa

Politica de retur

  1. Potrivit legislatiei in vigoare, Consumatorul are dreptul sa notifice în scris renunta la comanda/contract, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la data încheierii contractului, cheltuielile legate de returnarea produselor, revenind Consumatorului.
  2. Persoanele juridice sau persoanele fizice în exercitarea unei activități profesionale nu sunt considerate Consumatori in acceptiunea legii si nu beneficiaza de dreptul de retur conform legislatiei in vigoare.
  3. Pentru Serviciile deja prestate inainte de renuntare, pretul nu se returneaza.
  4. Cumpărătorul poate solicita înlocuirea sau returnarea bunurilor ce nu corespund comenzii acestuia (alt gramaj, alt produs decât cel comandat), care au fost expediate greșit dintr-o eroare a Vânzătorului, caz în care costurile de transport vor fi suportate de Vânzător.
  5. Pentru returnarea Produselor livrate în condițiile de mai sus, consumatorul informeaza VERA CASA cu privire la acest lucru prin trimiterea unui e-mail pe următoarea adresă: sesizari@veracasa.ro. Emailul trebuie să conțină produsele care urmează să fie returnate, factura de achizitie si motivul returului (cu excepția cazului prevăzut la punctul 1 de mai sus). Clientul are obligația de a returna produsele în stara în care le-a primit, fără urme de uzură sau defecte, în ambalajul original inclusiv produsele bonus sau cadourile, ori alte beneficii materiale care au insotit Bunul, în termen de cel mult 14 zile de la data la notificării returului.
  6. Atentie! Cumparatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In cazul in care un Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, avand urme evidente de utilizare, deteriorari, ambalaj deschis, accesorii ori componente lipsa, Cumparatorul va suporta costurile de aducere a Bunului in stadiul initial sau diferenta de pret dintre pretul Bunului nou si pretul Bunului folosit/resigilat. In acest caz, VERA CASA are dreptul de a decide acceptarea/neacceptarea returului sau de a reține o parte din pretul produsului. Aceasta suma va fi comunicata Cumparatorului dupa evaluarea diminuarii valorii.
  7. Valoarea Bunurilor vandute si returnate precum si a serviciilor neprestate va fi rambursata inapoi Cumparatorului de catre Vanzator intr-un termen de 14 zile calendaristice de la data primirii Bunurilor retur.
  8. Conform OUG 34/2014 sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
  9. In cazul in care la livrarea produselor se constata anumite defecte, conform certificatului de garantie avem obligatia de a solutiona in functie de defectul produsului/produselor prin reparare, inlocuire sau restituirea contravaloarii acestora integral.
  10. Durata garantiei este cea prevazuta in certificatul de garantie.
  11. Garantia incepe sa curga din momentul achizitionarii produsului/produselor de catre clientul final, care este data facturii sau a bonului fiscal.
  12. In cazul aparitiei unei defectiuni acoperita de garantie, in conditiile de garantie din certificatul de garantie, Cumparatorul trebuie sa informeze VERA CASA cu privire la defectiunea aparuta prin trimiterea unui e-mail pe următoarea adresă: sesizari@veracasa.ro. Emailul trebuie să conțină produsele cu defectiuni, descrierea defectiunii, factura de achizitie si certificatul de garantie.
  13. Vanzatorul va evalua cererea si va informa Cumparatorul cu privire la acceptarea cererii de garantie, iar daca cererea de garantie a fost acceptata, despre modalitatea de remediere. Produsul poate fi reparat, inlocuit sau Cumparatorului i se poate returna valoarea produsului (cu conditia returnarii produsului). Clientul are obligația de a expedia produsele acceptate pentru garantie sau retur in temeiul prezentului punct in termen de cel mult 14 zile de la data primirii raspunsului.

 

Pentru mai multe detalii ne puteti contacta folosind datele de mai jos:

Telefon:

0752.244.001

0752.244.003

Email:

casata@veracasa.ro

info@veracasa.ro

Ne cerem scuze pentru posibilele erori de informare si avem rugamintea sa ne semnalati orice eroare la e-mail: sesizari@veracasa.ro

 

Imaginile sunt cu caracter de prezentare. Ne rezervam dreptul de a modifica preturile si specificatiile afisate pe website atunci cand consideram ca acest lucru este necesar

Ultimele postari pe blog

15 aprilie 2021
Mobilierul din piele. Care sunt variantele și cum să faci cea mai buna alegere?

Mobilierul din piele. Care sunt variantele și cum să faci cea mai buna alegere? Cel mai important aspect de care trebuie să țineți cont atunci când cumpărați un pat sau o canapea este materialul din care acestea sunt confecționate. Iar când vorbim despre mobilier de piele, alegerea se complică. Există atât de multe tipuri diferite […]

29 ianuarie 2020
Ce este cărbunele de bambus și de ce să alegem o saltea cu cărbune de bambus?

Ați observat popularitatea produselor consumabile în nuanțe
intense de negru care domină fluxurile dumneavoastră de pe rețelele sociale?
Inghețata, băuturile, cremele, pasta de dinți și multe altele ?

De la înghețată rece de cărbune până la lapte de cărbune
fierbinte, se pare că acest ingredient popular este aici și va rămâne.

heartuserenvelope
Cart
  • No products in the cart.
Open chat
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram