Livrare - Veracasa

Livrarea produselor comandate pe site-ul www.veracasa.ro este efectuată în următoarele condiții:

 

  1. Termenul de livrare al Produselor comandate este maxim 10 zile lucrătoare de la momentul încasării platii de către Vânzător. În cazul plăților online pe site sau prin ordin de plată, momentul încasării prețului este ziua în care este vizibil în contul bancar al Vânzătorului întregul preț.
  2. În cazul în care Produsul comandat nu se află pe stoc și poate fi comandat, Vânzătorul va comunica Cumpărătorului acest lucru precum și termenul de livrare. Cumpărătorul ia la cunostință faptul că, pentru produsele care nu se afla in stoc, timpul de livrare variaza in functie de nivelul de productie existent la fabrica in momentul in care se lanseaza comanda, iar termenul de livrare comunicat de Vanzator este unul estimativ, termenul final de livrare nefiind garantat in nici un fel si Vanzatorul nu se obliga sa livreze Produsele inauntrul acelui termen de livrare decat in situatia in care Produsele respective au ajuns din nou pe stoc in depozitele Vanzatorului. Pentru evitarea oricaror neclaritati, in nici un caz termenul de livrare estimate de Cumparator pentru produsele comandate nu poate fi mai anterior datei in care Produsele respective au ajuns in depozitele Vanzatorului.
  3. În cazul în care Produsul comandat nu se află pe stoc și nu poate fi comandat, Vânzătorul comunică acest lucru Cumpărătorului iar părțile pot:  a) Renunța la comandă; b) Alege alt produs.
  4. În cazul prevăzut la 3. b) de mai sus, prețul total al comenzii va fi actualizat în conformitate cu prețul noului produs.
  5. Livrările Produselor comandate sunt efectuate de societati de curierat, entitati juridice terte si externe Vanzatorului, ale cărei fluxuri de lucru nu sunt gestionate de Vanzator. Vanzatorul nu raspunde pentru intarzierea livrarii Produselor de catre societatile de curierat. Recomandăm clienților urmărirea coletelor utilizând numărul AWB primit pe email și contactul direct cu societatea de curierat.
  6. Cumpărătorul are obligația de a verifica integritatea coletului la predare, în fața agentului de livrare. În cazul constatării de deteriorări, Cumpărătorul este obligat să consemneze acest lucru pe scrisoarea de livrare/AWB și este obligat să nu preia coletul. În acest caz, Cumpărătorul are obligația de a notifica acest lucru Vanzatorului, fără întârzieri nejustificate. În cazul în care Cumpărătorul preia vreun coletul deteriorat, Vânzătorul este eliberat de orice răspundere cu privire la produsul aflat în acel colet. Cu toate acestea, Cumpărătorul este obligat să preia coletul în toate cazurile în care acesta nu prezintă deteriorări exterioare, în caz contrar fiind obligat la plata către Vânzător a costului de livrare. Retrimiteriea ulterioară a Produselor se va efectua doar cu condiția plății în avans.
  7. Dimensiunile și prețul transportului
    • Colete mici. Produse mici cu o greutate de până la 10 kg, cum ar fi decorațiuni, sfeșnice, oglinzi sau seturi de farfurii. Livrare de la 19 Lei și transport gratuit la comenzi de peste 220 Lei.
    • Colete mari. Produse mari cu o greutate de până la 50 kg, cum ar fi mese, scaune sau covoare rulate cu o lungime maximă de 2 metri. Livrare de la 50 Lei și transport gratuit la comenzi de peste 450 Lei.
    • Colete supradimensionate. Produse mari cu o greutate de peste 50 kg, cum ar fi piese de mobilier mari: canapele, paturi, dulapuri etc. Livrare de la 150 lei. Pentru livrari in Timisoara, Arad, Oradea si Satu Mare Vanzatorul asigura transport si montajul gratuity, pentru comenzi mai mari de 4500 lei.
    • In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta despre acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de renuntare.
    • Livrarea produselor se realizează în condițiile societății de curierat, până la prima ușă.
    • Livrarile internationale se realizeaza doar contra cost si nu beneficieaza de gratuitati ori reduceri.
    • Serviciile de montaj a corpurilor de iluminat si a produselor sanitare nu se sigură de către Vânzător.
    • Vânzătorul poate asigura serviciile de montaj a mobilierului contra cost.

Ultimele postari pe blog

15 aprilie 2021
Mobilierul din piele. Care sunt variantele și cum să faci cea mai buna alegere?

Mobilierul din piele. Care sunt variantele și cum să faci cea mai buna alegere? Cel mai important aspect de care trebuie să țineți cont atunci când cumpărați un pat sau o canapea este materialul din care acestea sunt confecționate. Iar când vorbim despre mobilier de piele, alegerea se complică. Există atât de multe tipuri diferite […]

29 ianuarie 2020
Ce este cărbunele de bambus și de ce să alegem o saltea cu cărbune de bambus?

Ați observat popularitatea produselor consumabile în nuanțe
intense de negru care domină fluxurile dumneavoastră de pe rețelele sociale?
Inghețata, băuturile, cremele, pasta de dinți și multe altele ?

De la înghețată rece de cărbune până la lapte de cărbune
fierbinte, se pare că acest ingredient popular este aici și va rămâne.

heartuserenvelope
Cart
  • No products in the cart.
Open chat
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram